torsdag 9 augusti 2007

Ledarskap- är det så viktigt egentligen?

I alla år har jag träffat ett stort antal människor, där en majoritet tyvärr inte är nöjda med sin egen utveckling arbetsmässigt. Väldigt ofta kritiseras chefen. Är det så att många ledare och chefer inte håller måttet? Vad kan man själv göra ?

Det finns ett behov av att förstå hur man kan leda sig själv och andra och det finns ett helt hav av erfarenheter att dela med sig av. Jag håller just nu på att samla några av de mest förekommande och spännande situationerna i en bok jag skriver.

Här kommer jag att skriva om det som har hänt och det som händer. Korta anekdoter om egna problem och framgångar och det alla medarbetare, mentiees och andra människor jag mött genom åren har lärt mig och alla de tips och råd som jag själv har bidragit med.


Trevlig läsning!

Inga kommentarer: